10 χρήσιμες συμβουλές για να πετύχει πραγματικά μια δίαιτα!

10 χρήσιμες συμβουλές για να πετύχει πραγματικά μια δίαιτα!

Πήρατε τη μεγάλη απόφαση να ξεκινήσετε δίαιτα. Έχετε κάνει όμως την κατάλληλη προετοιμασία ή για μια ακόμη φορά θα αποτύχει η δίαιτά σας και θα ψάχνετε το γιατί;
Αρκετοί έχουν προσπαθήσει να χάσουν περιττά κιλά ακολουθώντας ένα πρόγραμμα άθλησης-διατροφής και το αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται…μάλλον απογοητευτικό!
Τι έφταιξε ; Το Πρόγραμμα; Η διατροφή; Η συχνότητα; Πολλά τα ερωτήματα και δυστυχώς καμία μεμονωμένη απάντηση δεν μπορεί να δώσει λύση.
Προκειμένου, λοιπόν, να στεφθεί με επιτυχία η νέα σας προσπάθεια, θα πρέπει να γνωρίζετε κάποιες χρήσιμες συμβουλές, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να κατακτήσετε τον στόχο σας.

1. Μην αφήνετε μεγάλη απόσταση μεταξύ των γευμάτων σας. Όταν αργείτε να φάτε, καταλήγετε να πεινάτε περισσότερο και είναι πιο πιθανό να υπερκαταναλώσετε.

2. Μην αποκλείεται τροφές από το διαιτολόγιό σας. Ένα επιτυχημένο πρόγραμμα διατροφής, είναι ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής. Πρωτεΐνες, λίπη, υδατάνθρακες: όλα είναι σημαντικά για τον οργανισμό σας.

3. Πιείτε πολύ νερό. Πολλές φορές νομίζετε ότι πεινάτε, ενώ στην πραγματικότητα έχει απλώς αφυδατωθεί ο οργανισμός σας.

4. Να τρώτε συγκεντρωμένη. Αυτό σημαίνει να μην τρώτε μπροστά στην τηλεόραση ή με το μυαλό σας στο κινητό. Όταν τρώτε με αντιπερισπασμούς είναι ευκολότερο να υπερκαταναλώσετε.

5. Μην αποκόβεστε από τον κοινωνικό σας κύκλο. Επειδή δεν μπορείτε να φάτε όπως συνηθίζατε, αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να περάσετε όμορφα με την παρέα σας. Άλλωστε, πρέπει να μάθετε να λειτουργείτε σωστά σε δύσκολες περιστάσεις.

6. Μην έχετε στο σπίτι παχυντικά τρόφιμα, στα οποία δεν μπορείτε να αντισταθείτε. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάζετε τον εαυτό σας σε πειρασμό.

7. Μη ζυγίζεστε σε καθημερινή βάση. Δεν πρέπει να βλέπετε τη ζυγαριά με φόβο, αλλά ούτε να σας γίνει εμμονή.

8. Μην ξαπλώνετε αμέσως μετά τα γεύματά σας. Αφήστε να περάσουν τουλάχιστον 1 1/2 με 2 ώρες από τη στιγμή που ολοκληρώσατε το γεύμα σας.

9. Κρεμάστε σε εμφανές σημείο ένα παλιό, αγαπημένο σας ρούχο, το οποίο πλέον δε σας κάνει. Έτσι, θα αποκτήσετε ένα επιπλέον κίνητρο!

10. Αν κάποια στιγμή ενδώσετε σε κάποια ξαφνική λιγούρα, μην παραιτηθείτε της προσπάθειάς σας. Συνεχίστε τις υγιεινές, διατροφικές επιλογές.



Σχετικά Άρθρα

Κάντε αυτές τις ασκήσεις! Γερμανική έρευνα αποδεικνύει πως έχουν θεαματικά αποτελέσματα.

Oι ασκήσεις αντοχής επιβραδύνουν ή και αναστρέφουν τη διαδικασία της κυτταρικής γήρανσης! Με δύο λόγια αρχίστε την άσκηση αντοχής (τρέξιμο,

Θάλασσα: Οφέλη και κίνδυνοι!

Το ελληνικό καλοκαίρι είναι συνυφασμένο με τη θάλασσα. Ακόμα και αν μείνουμε στην πόλη, έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε τα

Έρευνα: Η παχυσαρκία συνδέεται με μειωμένη ανταπόκριση στην γεύση!

Η παχυσαρκία συνδέεται με μειωμένη ανταπόκριση στην αίσθηση της γεύσης, σύμφωνα με νέα έρευνα του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης Binghampton

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial