Αυτές είναι οι τροφές «δηλητήριο» που πρέπει να αποφύγεις!

Αυτές είναι οι τροφές «δηλητήριο» που πρέπει να αποφύγεις!

Ένας ειδικός γνωρίζει πάντα καλύτερα και ο δικηγόρος Bil Marler που έχει ασχοληθεί για περισσότερα από 20 χρόνια με αγωγές καταναλωτών για τροφικές δηλητηριάσεις, έχοντας κερδίσει 600 εκατομμύρια δολάρια από τους πελάτες του παρουσιάζει σε πρόσφατο άρθρο του στο «Food Poisoning Journal» ποιες είναι οι έξι τροφές που, σύμφωνα με την εμπειρία του, θεωρεί πιο επικίνδυνες και, επομένως, αποφεύγει να καταναλώσει, ή τουλάχιστον ξέρει τον τρόπο να τις αποφύγει.

 

1) Ωμά στρείδια
Περισσότερες περιπτώσεις τροφικής δηλητηρίασης έχουν προκληθεί από οστρακοειδή μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια απ’ ό,τι τις δύο προηγούμενες δεκαετίες. Και η αιτία; Η υπερθέρμανση του πλανήτη. Καθώς το νερό της θάλασσας γίνεται παγκοσμίως πιο ζεστό, αυξάνεται η γέννηση μικροβίων, με αποτέλεσμα όσοι καταναλώνουν ωμά στρείδια να βάζουν στον οργανισμό τους και αυτά.

 

2) Κομμένα ή πλυμένα από πριν φρούτα και λαχανικά
Καλύτερα να τα αποφεύγουμε «όπως ο διάολος το λιβάνι». Είναι μεν εύκολα για άμεση κατανάλωση, αλλά όσο περισσότεροι άνθρωποι συμμετέχουν στην ετοιμασία της συγκεκριμένης τροφής μέχρι την τελική μορφή της, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για μολύνσεις. Κι έτσι, δεν αξίζει να το ρισκάρουμε.

 

3) Ωμά λαχανάκια Βρυξελλών
Οι τροφικές δηλητηριάσεις από λαχανάκια Βρυξελλών είναι εντυπωσιακά συχνές, εφόσον έχουν εμφανιστεί σε αυτά περισσότερα από 30 βακτήρια (με κύρια τη σαλμονέλα) μέσα στις τελευταίες δύο δεκαετίες. «Έχουν προκύψει τόσα κρούσματα που δεν μπορούμε να μη λάβουμε υπόψη μας τον κίνδυνο της μόλυνσης του οργανισμού μας από τη συγκεκριμένη τροφή», εξηγεί ο Marler. «Είναι ένα προϊόν που δεν καταναλώνω ποτέ».

 

4) Ωμό κρέας
Καλύτερα να μην παραγγέλνουμε την μπριζόλα μας μισοψημένη. Το κρέας πρέπει να μαγειρεύεται στους 160 βαθμούς Κελσίου προκειμένου να σκοτωθούν τα βακτήρια που μπορεί να προκαλέσουν επιπλοκές στον οργανισμό μας.

 

5) Ωμά αυγά
Για όσους θυμούνται την επιδημία της σαλμονέλας στη δεκαετία του ’80 και τις αρχές της δεκαετίας του ’90, ο συγκεκριμένος κίνδυνος θεωρείται δεδομένος. Βέβαια, η πιθανότητα να δηλητηριαστούμε από ωμά αυγά είναι πολύ χαμηλότερη σε σύγκριση με 20 χρόνια πριν, αλλά ας εξακολουθήσουμε να τα αποφεύγουμε.

 

6) Μη παστεριωμένο γάλα και χυμοί
Ένα αυξανόμενο κίνημα καταναλωτών μάς προτρέπει να πίνουμε «ωμό» γάλα και χυμούς, με το επιχείρημα ότι η παστερίωση μειώνει κατά πολύ τη θρεπτική αξία τους. Ο Marler, ωστόσο, απαντά ότι η παστερίωση δεν είναι επικίνδυνη, ενώ τα ωμά ροφήματα μπορούν να είναι. Κι αυτό, γιατί αν δεν περάσουν από αυτό το στάδιο της επεξεργασίας, υπάρχει υψηλότερος κίνδυνος για μόλυνση από βακτήρια ή ιούς.



Σχετικά Άρθρα

Τι προβλήματα υγείας «κρύβουν» οι εύκολες μελανιές στο σώμα;

Οι μώλωπες (μελανιές) μπορεί να εμφανιστούν οπουδήποτε στο σώμα και η θέση τους μπορεί να είναι μια ένδειξη για την

Anna Kaiser: Η personal trainer της Shakira σου αποκαλύπτει τα μυστικά της για επίπεδη κοιλιά!

Η Anna Kaiser είναι η personal trainer των διάσημων! Εκτός από τη Shakira, έχει πελάτισσες την Sofia Vergara και την

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial