Ανέβασε την αυτοπεποίθηση σου!

Ανέβασε την αυτοπεποίθηση σου!

7 τρόποι για να βελτιώσετε την εικόνα που έχετε για τον εαυτό σας

Η αισιοδοξία και είναι από τους βασικούς παράγοντες αυτοπεποίθησης. Όταν έχεις καλή διάθεση όλα γίνονται πιο εύκολα… Όπως αναφέρει το instyle.gr η δύναμη της σκέψης μας μετακινεί μέχρι και βουνά.

Δες τους 7 τρόπους λοιπόν, που θα σου καλυτερέψουν τη ζωή.

1. Επιλέξτε τις σκέψεις που θα κάνετε καθημερινά με τον ίδιο τρόπο που διαλέγετε τα ρούχα σας. Αυτή είναι μία δύναμη που θα πρέπει να καλλιεργήσετε. Αν δεν μπορείτε να επιβληθείτε στις σκέψεις σας θα παραμείνετε προσκολλημένοι σε αυτές. Για να μείνετε στην «πόλη της αυτοπεποίθησης» δεν μπορείτε να μετακομίσετε απευθείας εκεί από την «πόλη του εφησυχασμού και της αυταρέσκειας». Θα χρειαστεί να επαναπρογραμματίζετε τις σκέψεις σας σε καθημερινό επίπεδο προκειμένου να επιτύχετε αυτό το στόχο.
2. Παρακινηθείτε από την απόρριψη. Ο ενθουσιασμός και το πάθος είναι δώρα. – χρησιμοποιήστε τα με σοφία. Δείτε την απόρριψη σαν ένα τρόπο του σύμπαντος να σας προστατέψει, λέγοντάς σας: “Έχω κάτι πολύ καλύτερο για εσάς, να είστε υπομονετικοί, έχετε πίστη, ζήστε τη ζωή σας”. Κάθε φορά που ένας άνθρωπος με αυτοπεποίθηση αντιμετωπίζει μία στενωπό λέει στον εαυτό του ξανά και ξανά: “Μπορώ και θα το κάνω”.
3. Τονίστε τα δυνατά σας σημεία όχι τις αδυναμίες σας. Σταματήστε να λέτε σε όλους τι δεν μπορείτε να κάνετε, σε ποια πράγματα δεν είστε καλοί. Μην λέτε σε κανέναν πως δεν είστε αρκετά καλοί. Σταματήστε να παραπονιέστε για τα πράγματα που πηγαίνουν στραβά στη ζωή σας και για αυτά που δεν έχετε. Και ο λόγος είναι απλός: To 50% των ανθρώπων δε νοιάζεται και το 45% χαίρεται.
4. Μηδενίστε ή περιορίστε σημαντικά το χρόνο που περνάτε με «τοξικούς» ανθρώπους. Αγνοήστε την επικριτική διάθεση των ανθρώπων. Ο αρνητισμός μεταδίδεται από ανθρώπους γεμάτους μίσος, επαναλαμβάνεται από ανόητους και γίνεται αποδεκτός από εκείνους που έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση και καθόλου αυτοεκτίμηση. Οι άνθρωποι με αυτοπεποίθηση δε χειραγωγούνται, ώστε να παραμείνουν στη μετριότητα, μόνο και μόνο για να μην αισθάνονται οι τρίτοι πως απειλούνται.
5. Να είστε καλοί με τον εαυτό σας και το μυαλό σας. Αυτό θα είναι το «σημείο καμπής» για εσάς. Όταν θα είστε στα πρόθυρα να γίνεται σκληροί, επικριτικοί και αρνητικοί απέναντι στον εαυτό σας, ξεφορτωθείτε εκφράσεις του τύπου: “Δε μπορώ”, “Γιατί σε εμένα;” και “μόνο αν”. Παρατηρήστε και ακούστε με προσοχή… Το ακούτε; Είναι ο ήχος του “Είμαι αρκετά καλός”.
6. Σταματήστε τη σύγκριση και την απελπισία. Βάλτε τον εαυτό σας πάνω σε βάθρο. Ό,τι αστράφτει δεν είναι χρυσός. Βαθιά μέσα σας είναι κρυμμένο το αποτύπωμα, το πρότυπο του αυθεντικού εαυτού σας. Διατηρήστε μία στάση αποδοχής του εαυτού σας, όπως πραγματικά είναι. Ανακαλύψτε και εξερευνήστε τις ιδιαίτερες ανθρώπινες δυνατότητές σας.
7. Εξασκηθείτε ώστε να μάθετε να νοιάζεστε για τον εαυτό σας. Σταματήστε να αυτοτιμωρείσθε γι αυτά που σκέπτεστε, γι αυτά που αισθάνεστε και γι αυτά που θέλετε. Ακούστε τις ανάγκες σας. Θα μπορούσε να είναι μία άσκηση, περισσότερος ύπνος, μία αγκαλιά, ένα τσάι με έναν καλό φίλο, μία αύξηση στο μισθό, μία στροφή στην καριέρα σας, λιγότερη δουλειά, περισσότερη διασκέδαση. Εξαλείψτε τα “πρέπει”. Δώστε αξία στον εαυτό σας τιμώντας τον.

 



Σχετικά Άρθρα

AIDS: Στοπ στην μετάδοση του ιού HIV από τον ένα ασθενή στον άλλο!

Το τέλος στην επιδημία του AIDS φαίνεται να είναι πιο κοντά μετά από μία έρευνα-ορόσημο, σύμφωνα με την οποία ανακαλύφθηκε

Κάθε πότε και για πόσο πρέπει να γυμνάζεσαι αν θες να χάσεις βάρος;

Ο ρυθμός που ακολουθεί καθένας μας στη γυμναστική είναι διαφορετικός και σύμφωνα με τις αντοχές του. Αν έχετε βάλει στόχο

Νεφρά: Πόσο νερό πρέπει να πίνετε για τη σωστή λειτουργία τους;

Τα νεφρά είναι από τα πιο σημαντικά όργανα του σώματος, καθώς καθαρίζουν το αίμα, φιλτράρουν και αποβάλλουν το νερό και

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial