Αντιμετωπίστε την στυτική δυσλειτουργία με την βοήθεια της άσκησης!

Αντιμετωπίστε την στυτική δυσλειτουργία με την βοήθεια της άσκησης!

Η εμφάνιση προβλημάτων στην στύση ενός άντρα δεν είναι καθόλου σπάνια και οι μελέτες και τα επίσημα στοιχεία το επιβεβαιώνουν.

Η άσκηση είναι ιδιαίτερα ευεργετική για το κυκλοφορικό σύστημα καθώς προάγει την ομαλή κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα. Η καλή κυκλοφορία του αίματος είναι πολύ σημαντική για την ανδρική στύση.

Όταν ένας άνδρας διεγείρεται σεξουαλικά το πέος του γεμίζει με αίμα, το οποίο δίνει στη στύση τη σκληρότητα που χρειάζεται για να επιτελεστεί η συνουσία. Μετά την εκσπερμάτιση το αίμα επιστρέφει από το πέος στο υπόλοιπο σώμα.

Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Medicine, το 85% των ανδρών ηλικίας 20 έως 39 ετών δηλώνουν ότι «πάντα» ή «σχεδόν πάντα» μπορούν να έχουν και να διατηρήσουν μια στύση, που σημαίνει ότι το 15% περιστασιακά βιώνει κάποια στυτική δυσλειτουργία. Η ίδια μελέτη διαπίστωσε ότι για άνδρες ηλικίας 40-59 ετών, μόνο το 20% δήλωσαν ότι θα μπορούσαν να έχουν μια καλή στύση στο σεξ.

Και οι επιστήμονες συστήνουν διάφορες λύσεις που βοηθούν στο να διατηρήσει κανείς τη στύση του και αυτές περιλαμβάνουν από διατροφικές συμβουλές μέχρι φυσικά την άσκηση.

Και όπως διαβάζουμε στο wefit.gr δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια ιδιαίτερα πολύπλοκη προπόνηση για να απομακρύνετε τα προβλήματα της στυτικής δυσλειτουργίας, αλλά αρκεί να ασχοληθείτε και να αφιερώσετε χρόνο στο να κάνετε τις ακόλουθες δύο βασικές ασκήσεις.

1. Τρέξιμο

Η ροή του αίματος είναι το μυστικό για μια υγιή στύση και δεν υπάρχει τίποτα που να ενθαρρύνει τη ροή αίματος όπως η αερόβια άσκηση και το τρέξιμο. Όχι μόνο σε κρατά σε φόρμα αλλά βοηθά και την αύξηση των επιπέδων του νιτρικού οξειδίου, το οποίο βοηθά στη διατήρηση της στύσης. Μην ξεχνάς πως για να δημιουργηθεί μια στύση θέλει δουλίτσα: οι ορμόνες θα πρέπει να απελευθερωθούν εκείνη τη στιγμή που τις θέλεις, οι αρτηρίες θα πρέπει να μεταφέρουν στο πέος έξι φορές περισσότερο αίμα με αποτελεσματικότητα, το νευρικό σύστημα πρέπει να στείλει τα σήματά του με ακρίβεια και το μυαλό πρέπει να δουλεύει σε απόλυτη αρμονία με το σώμα.

Ενώ το τρέξιμο είναι ιδανικό, το ποδήλατο ενδέχεται να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα, κυρίως όμως σε αθλητές, όπως θα δεις και σε αυτό που υποστηρίζει το Harvard. Ωστόσο σε μη αθλητές αλλά ερασιτέχνες ποδηλάτες δεν έχει γίνει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα.

2. Περπάτημα

Δεν σου αρέσει το τρέξιμο; Ξεκίνα το περπάτημα. Σε πρόσφατη μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που περπατούσαν 3 χιλιόμετρα την ημέρα είχαν το μισό ποσοστό των προβλημάτων στύσης σε σχέση με τους άντρες που κάνουν καθιστική εργασία και ζωή. Είκοσι λεπτά τζόκινγκ ή 30 λεπτά αντιστάσεις βοηθούν επίσης.



Σχετικά Άρθρα

Έρευνα: Τα μηνύματα είναι απιστία;

Τα πράγματα στις μέρες μας είναι διαφορετικά. Τα social media έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας με αποτέλεσμα

Έρευνα: Το Game of Thrones φέρνει τα ζευγάρια πιο κοντά!

Η φρενίτιδα του “Game of Thrones” δε σταματά, βασικά θα συνεχιστεί για πολύ καιρό αφού προβληθεί και το τελευταίο επεισόδιο.

Αυτοί είναι οι Χολιγουντιανοί αστέρες με τα μεγαλύτερα…προσόντα! (photos)

Ένας μύθος φαίνεται να κυνηγά τους άντρες αυτούς, καθώς τα ονόματά τους έχουν συνδεθεί με την απόλυτη γυναικεία φαντασίωση. Μια

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial