Ασκήσεις για την αντοχή των οστών

Ασκήσεις για την αντοχή των οστών

Ορισμένοι τύποι άσκησης μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή μάζα, η οποία, με τη σειρά της, ενισχύει τη δύναμη, τον έλεγχο των μυών και των οστών, την ισορροπία και τον συντονισμό τους. Η καλή ισορροπία και ο συντονισμός μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε ό,τι αφορά τις πτώσεις και τα κατάγματα. Ισχυρά επιστημονικά στοιχεία δείχνουν ότι η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τις πτώσεις σχεδόν στο ένα τρίτο των ηλικιωμένων ενηλίκων.

Διαβάστε περισσότερα medicalland.gr



Σχετικά Άρθρα

Ornish: Η καλύτερη δίαιτα για την καρδιά!

Κατά καιρούς γράφονται και “κυκλοφορούν” ένα σωρό ιδέες για δίαιτες και απώλεια βάρους. Όμως η δίαιτα Ornish είναι μία από

Goat Yoga: Η απίστευτη νέα τάση στις ΗΠΑ!

Σε διάφορα μέρη της Αμερικής, διοργανώνονται συνεδρίες άσκησης με τα κατσίκια να κυκλοφορούν στην πλάτη των συμμετεχόντων. Θεωρείται ευεργετική για

Αυτές ειναι οι 10 χειρότερες τροφές που πρεπει να αποφεύγουμε

Είναι η χειρότερη επιλογή που μπορούμε να κάνουμε αν θέλουμε να παραμείνουμε υγιείς! 60 SHARES Share on Facebook Tweet Follow

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial