Γλυκομαννάνη: Χάστε βάρος με αυτή την φυτική ίνα!

Γλυκομαννάνη: Χάστε βάρος με αυτή την φυτική ίνα!

Υπάρχει,λοιπόν ένας φυσικός τρόπος απώλειας βάρους που αξίζει να ακολουθήσουμε, πέρα από εκείνον των στερήσεων.

Η απάντηση βρίσκετε στη γλυκομαννάνη.
Πρόκειται για ένα 100% φυτικό συστατικό που αποτελεί πλούσια πηγή διαλυτών φυτικών ινών και προέρχεται από το φυτό μαννάνη Konjac. Εντοπίζεται στην Ιαπωνία, στην Κίνα, αλλά και στην Ινδοκίνα ενώ εδώ και αιώνες χρησιμοποιείται από τους γηγενείς κατοίκους αυτών των χωρών για τη δημιουργία ζυμαρικών, tofu, μπισκότων, καθώς και άλλων συναφών προϊόντων και μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους.

Δεν το λέμε εμείς, αλλά οι ειδικοί. Πράγματι, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίµων (EFSA), υπάρχει σχέση αιτίας-αποτελέσματος μεταξύ της κατανάλωσης γλυκομαννάνης και της μείωσης του σωματικού βάρους. Αυτό σημαίνει πως η κατανάλωση τροφίμων µε γλυκοµαννάνη μπορεί να βοηθήσει σε σημαντικό βαθμό και πάντα στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής τα άτομα που θέλουν να χάσουν κιλά ή επιθυμούν να διατηρήσουν το βάρος τους σταθερό.

Τα παραπάνω, βέβαια, δεν είναι τα μοναδικά οφέλη της συγκεκριμένης φυτικής ίνας για τον άνθρωπο. Αρκεί απλώς να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με επιστημονικά δεδομένα, η γλυκομαννάνη συμβάλλει επίσης στη μείωση της χοληστερόλης και της μεταγευματικής γλυκαιμίας και την ίδια ώρα, βοηθάει στη δυσκοιλιότητα και βελτιώνει τη λειτουργία του εντέρου και του πεπτικού συστήματος γενικότερα.

Την ξεχωριστή αυτή φυτική ίνα μπορούμε σήμερα να την βρούμε σε ορισμένα τρόφιμα, στα οποία συστατικά που δίνουν θερμίδες, όπως τα λιπαρά έχουν αντικατασταθεί με φυσικό τρόπο με συστατικά που περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες και φυσικά, με ίνες από ρίζα γλυκομαννάνης.

Με ποιον τρόπο, όμως, λειτουργεί η γλυκομαννάνη και ποια είναι η ποσότητα που μπορούμε να καταναλώνουμε καθημερινά;

Μία απλή έρευνα μας βοήθησε να μάθουμε πως η γλυκομαννάνη έχει την ικανότητα να απορροφά ποσότητα νερού σχεδόν 100 και 200 φορές παραπάνω από το βάρος της. Έτσι, όταν έρχεται σε επαφή με τα στομαχικά υγρά δημιουργεί μια μάζα σε ζελατινώδη μορφή. Η γέλη αυτή μας δίνει μια ευχάριστη αίσθηση πληρότητας και οδηγεί σε μείωση της επιθυμίας για φαγητό και συνεπώς, στη μειωμένη πρόσληψη θερμίδων και απώλεια βάρους.

Όσον αφορά στα τρόφιμα με γλυκομαννάνη, τα οποία μπορούμε να τρώμε σε καθημερινό επίπεδο, αρκεί να υπογραμμίσουμε πως η συνιστώμενη κατανάλωση της συγκεκριμένης φυτικής ίνας είναι τουλάχιστον τρία γραμμάρια σε καθημερινή βάση. Αυτό σημαίνει πως τρώγοντας τρόφιμα που περιέχουν τουλάχιστον ένα γραμμάριο γλυκομαννάνης πριν από κάθε γεύμα μαζί με δύο ποτήρια νερό, μπορούμε να αισθανθούμε αμέσως χορτάτοι και να καταναλώσουμε μικρότερη ποσότητα φαγητού.



Σχετικά Άρθρα

Προσοχή: 8 Τρόφιμα που δεν Πρέπει Ποτέ να Βάλετε στο Ψυγείο

Όσο πιο πολύ τα αφήνετε στο ψυγείο τόσο πιο γρήγορα χαλάνε. Ας δούμε μερικά από αυτά καθώς και τρόπους για

Μήπως έχετε δυσανεξία στη γλουτένη;

Τα τελευταία χρόνια όλο και πιο συχνά ακούμε να μιλούν για δυσανεξία στη γλουτένη και βλέπουμε να κυκλοφορούν στην αγορά,

Εικοστό Χειμερινό Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καταρράκτη και Διαθλαστικής Χειρουργικής

Ένα άκρως ενδιαφέρον συνέδριο για τον επιστημονικό και όχι μόνο κόσμο ξεκίνησε σήμερα και θα διαρκέσει μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial