Οι συνήθειες για ένα καλύτερο πρωί!

Οι συνήθειες για ένα καλύτερο πρωί!

Γιατί η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται.

Υπάρχουν συνήθειες που μπορούν να μας φτιάξουν την διάθεση και σε βάθος χρόνου να μας βοηθήσουν να ζούμε μια πιο υγιή ζωή. Και αναφερόμαστε όχι μόνο στην σωματική αλλά και στην ψυχική υγεία. Γιατί όπως είναι γνωστό η ψυχική μας κατάσταση επηρεάζει άμεσα την φυσική μας κατάσταση!

Καθαρός αέρας

Ανοίξτε το παράθυρο, πάρτε μια βαθιά ανάσα – το πρωί που ακόμα ο αέρας είναι καθαρός. Βγείτε στο μπαλκόνι ή στην αυλή – νιώστε και απολαύστε την φρέσκια ίσως και δροσερή πρωινή αύρα. Αυτή ξυπνάει το κάθε κύτταρο μας με καθαρό οξυγόνο. Εισπνεύσετε και απολαύστε το πρωινό.

Άσκηση

Όχι δεν πρέπει να τρέξετε πρωινό μαραθώνιο. Λίγη άσκηση όμως ξυπνάει το κυκλοφορικό σύστημα. Πιθανή άσκηση θα μπορούσε να είναι ελαφρύ stretching, λίγο jogging ή κάποιες άλλες ασκήσεις.

Να τρώτε πρωινό

Ένα ισορροπημένο πρωινό γεύμα είναι ένα ιδανικό ξεκίνημα για την ημέρα. Ακόμα και αν δεν έχετε χρόνο για πρωινή γυμναστική, το πρωινό δεν πρέπει να το παραλείπετε επ’ ουδενί λόγο.

Δεν είστε του πρωινού γεύματος; Όχι μην το λέτε αυτό – είναι μια συνήθεια. Θα πρέπει να μάθετε να τρώτε πρωινό. Αυτό δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη με ένα μεγάλο μπουφέ και όλα τα καλά του κόσμου. Μπορείτε αρχικά να φάτε ένα φρούτο, ένα τοστ ή ένα γιαουρτάκι. Σιγά, σιγά μπορείτε να φτάσετε στο σημείο όπου θα τρώτε ένα ολοκληρωμένο και ισορροπημένο γεύμα. – Ενδιαφέρον είναι ότι βάση στατιστικών , τα άτομα που αποφεύγουν το πρωινό γεύμα είναι πιο παχύσαρκα από τα άτομα που τρώνε καθημερινά πρωινό.

Να αποφεύγετε το στρες

Το ξυπνητήρι χτυπάει; Σας πήρε ο ύπνος; Έσπασε το τακούνι; – μην αγχώνεστε. Αν κάνατε τα 6 προηγούμενα βήματα, θα δείτε ότι όλα αυτά δεν θα σας αγχώνουν όσο θα σας άγχωναν πρωτύτερα. Να σκέφτεστε με στόχο την λύση του προβλήματος π.χ. γιατί να χτυπάει μόνο ένα ξυπνητήρι; Βάλτε 2. Προγραμματίστε στο μεσημεριανό διάλειμμα να περάσετε από τον τσαγκάρη και φορέστε για την σημερινή μέρα πιο άνετα παπούτσια.

Να θυμάστε πάντα και σε κάθε αγχωτική κατάσταση, να στρέφετε την σκέψη σας σε θετικά πράγματα. Να σκέφτεστε πάντα και να μιλάτε με θετικότητα.

Μην αμελείτε καθημερινές υποχρεώσεις που έχετε άλλα να τα λύνετε άμεσα και με πρόγραμμα –αυτό θα σας απαλλάξει από περιττό άγχος.

πηγή: hashimoto.gr



Σχετικά Άρθρα

«Καμπανάκι» από τον ΕΟΦ: Προσοχή στα προϊόντα κάνναβης!

Την προσοχή του κοινού στα προϊόντα κάνναβης που διατίθενται στην αγορά και παρουσιάζονται ως «θαυματουργά», εφιστά ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων

Θυρεοειδής: Ποιες τροφές να επιλέγετε και ποιες να αποφεύγετε

Το τι επιλέγετε να τρώτε καθημερινά, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ή θετικά τη λειτουργία του θυρεοειδούς σας. Διαβάστε περισσότερα medicalland.gr

Έγκαυμα από την ηλιοθεραπεία: Τρόποι θεραπείας και ανακούφισης! (video)

Τα ηλιακά εγκαύματα είναι ο όρος για το κόκκινο, μερικές φορές πρησμένο και επώδυνο δέρμα που προκαλείται από υπερέκθεση στις

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial