Πας γυμναστήριο; Κάνε αυτές τις 3 ασκήσεις για να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου στο σεξ!

Πας γυμναστήριο; Κάνε αυτές τις 3 ασκήσεις για να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου στο σεξ!

3 ασκήσεις που θα βελτιώσουν τις επιδόσεις σου στο σεξ!

Το σεξ απασχολεί μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς σου και είτε το παραδέχεσαι είτε όχι είναι λίγες οι στιγμές που δεν το σκέφτεσαι. Είναι κάτι πολύ ωραίο για τους περισσότερους ανθρώπους γι αυτό γιατί να μην προσπαθήσεις λίγο αν είναι να το κάνεις πολύ καλύτερο;

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις στο πρόγραμμά σου τις 3 παρακάτω ασκήσεις:

1. Κάνε Squat και γύμνασε πόδια και γλουτούς:

Μια πολύ καλή άσκηση, που όχι μόνο σε βοηθάει να γυμνάσεις τα πόδια και τους γλουτούς σου, αλλά βοηθάει το αίμα να κυκλοφορήσει καλύτερα στις περιοχές που ευθύνονται για την αύξηση της λίμπιντο σου.

  

 2. Ενεργοποίησε τους τετρακέφαλούς σου:

Οι μεγάλοι μύες των μηρών χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια του σεξ και μπορεί να εξαντληθούν πολύ γρήγορα. Γι αυτό γύμνασε τους καλά ώστε να μπορείς να διαρκείς περισσότερο.

3. Χρησιμοποίησε τις μπάλες σταθερότητας:

Σε βοηθούν πολύ να βρεις την ισορροπία του σώματός σου και να μπορέσεις να ενδυναμώσεις όλο σου το σώμα. Μπορείς να κάνεις πολλές ασκήσεις αλλά κυρίως μπορείς να επικεντρωθείς στους κοιλιακούς σου, τους οποίους και θα χρειαστείς κατά την διάρκεια του σεξ.


Σχετικά Άρθρα

Θες να σε θέλει όπως στην αρχή; Κάνε αυτές τις απλές κινήσεις

Για έναν άντρα δεν είναι αρκετό μόνο να τον κατακτήσεις και τελικά να τον ρίξεις στο κρεβάτι.

ΠΕΣ ΤΟ ΣΤΗ ΒΕΡΑ: «Έχω πάθει σοκ! Ο άντρας μου και η γυναίκα του συντρόφου μου είναι…»

Με λένε Λίλη και είμαι 45 ετών. Σου γράφω γιατί βρίσκομαι σε αδιέξοδο. Είμαι δασκάλα σε ένα δημοτικό σχολείο στη

Οι 22 κανόνες του Bachelor Party που κάθε παρέα οφείλει να σέβεται…!

Γυρνώντας πίσω στο χρόνο ανακαλύψαμε πως πρώτο στην ιστορία παρουσιάστηκε το bachelor party και στη συνέχεια το αντίστοιχο θηλυκό του. Καμία έκπληξη

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial