Πείτε αντίο στο άγχος τρώγοντας καθημερινά αυτό το φρούτο

Πείτε αντίο στο άγχος τρώγοντας καθημερινά αυτό το φρούτο

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το άγχος για τον οργανισμό μας, το οποίο δημιουργεί τελικά ένα τοξικό περιβάλλον και σταδιακά μας… «καταπίνει», κάνοντας μας ανήμπορους να προγραμματίσουμε και να χαρούμε ακόμη και τα πιο μικρά καθημερινά πράγματα.

Αν το άγχος σε ταλαιπωρεί καθημερινά, υπάρχει ένα φρούτο που μπορεί να σε χαλαρώσει και να σου φτιάξει τη διάθεση, με τον πλέον απολαυστικό τρόπο.

Όλοι ξέρουμε πως «ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα». Να, όμως, που ακόμη ένα φρούτο μπορεί να αποδειχθεί το ίδιο ωφέλιμο για την υγεία. Και δεν είναι άλλο από τη μπανάνα, την αγαπημένη μικρών και μεγάλων!

Η μπανάνα είναι από τα πιο ωφέλημα φρούτα γιατί παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια και είναι πλούσια σε πολλά θρεπτικά συστατικά. Έχει πολλές φυτικές ίνες και προμηθεύει τον οργανισμό με τις βιταμίνες Α, Β, C, Ε καθώς και με εξίσου απαραίτητα ιχνοστοιχεία όπως το κάλιο (καλύπτει το 25% των ημερησίων αναγκών του σώματος μας σε κάλιο), τον σίδηρο , το ασβέστιο, το σελήνιο, τον ψευδάργυρο, το μαγνήσιο.

Η μπανάνα, λοιπόν, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ωφέλιμη και η καθημερινή κατανάλωση της (χωρίς υπερβολές στην ποσότητα, με τους ειδικούς να συστήνουν μια έως τρεις) βοηθά τον οργανισμό.

Οφέλη της μπανάνας:

Ανακουφίζει από τις καούρες, μιας και ενεργεί ως αντιόξινο.
Ενισχύει την καλή λειτουργία του εγκεφάλου και χαρίζει πνευματική διαύγεια.
Καταπολεμά το άγχος. Η μπανάνα περιέχει τρυπτοφάνη, ένα πολύτιμο θρεπτικό συστατικό, που μέσα στον οργανισμό μετατρέπεται σε σεροτονίνη, η οποία με την σειρά της, έχει την ικανότητα να μας ηρεμεί, να μας χαλαρώνει και να μας φτιάχνει την διάθεση.
Ενισχύει την ενέργεια στον οργανισμό. Η έρευνα δείξει ότι δύο μπανάνες παρέχουν αρκετή ενέργεια για μια επίπονη 90λεπτη προπόνηση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως οι αθλητές τρώνε μπανάνα πριν από κάθε αγώνα ή προπόνηση.
Συνιστάται σε όσους έχουν αναιμία, καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σιδήρου, ενώ μπορεί να τονώσει την παραγωγή της αιμοσφαιρίνης στο αίμα.
Μειώνει τον κίνδυνο της αρτηριακής πίεσης. Σύμφωνα με την αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων, επειδή έχει εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο και χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, βοηθά στη μείωση του κινδύνου.


Tags Άρθρου:
άγχοςΜΠΑΝΑΝΑ

Σχετικά Άρθρα

ΜΑΚΑ: Το μυστικό των Ίνκας για άριστες ερωτικές επιδόσεις που εξαφανίζει τα φαινόμενα… ύφεσης

Πρόκειται για ένα αρχαίο μυστικό που οι ιδιότητές του είναι ευεργετικές έως σήμερα! 60 SHARES Share on Facebook Tweet Follow

Δεν είναι και τόσο καλός εραστής; Βάλτον να κάνει την κατάλληλη διατροφή!

Ας ασχοληθούμε λίγο με τους Έλληνες άντρες, οι οποίοι μεταπολεμικά ναι μεν γίνανε ψηλότεροι, αλλά δυστυχώς και παχύτεροι. Σήμερα, ειδικά

Intermittent Fasting: Η δίαιτα των διασήμων!

Τελευταία όλο και περισσότερο γίνεται λόγος για τη «διαλειμματική νηστεία», τη σκόπιμη δηλαδή αποφυγή της τροφής για συγκεκριμένο διάστημα. Ποια

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial