Pilates: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε!

Pilates: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε!

Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση, βασιζόμενη σε ένα σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης. την οποία εμπνεύστηκε και σχεδίασε ο Ελληνογερμανικής καταγωγής Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). Χαρακτηριζόμενη και ως αυτοβιωματική, αφού πρώτα δοκιμαζόταν από τον ίδιο τον Πιλάτες και μετά σε αθλητές και χορευτές, η μέθοδος Pilates μας διδάσκει ιδανικά πράγματα για το σώμα μας, τα οποία και μπορούμε εύκολα να μεταφέρουμε και να ενσωματώσουμε στην καθημερινότητα μας.

Οι ασκήσεις γίνονται συνήθως με μια συγκεκριμένη σειρά, η μία μετά την άλλη. Αν και στην αρχή θα σου φανούν απλές, δώσε προσοχή! Χρειάζεται να τις κάνεις με ακρίβεια και να ελέγχεις το σώμα σου. Η τεχνική είναι πολύ σημαντική στο Pilates, όπως και η ισορροπία και η αναπνοή.

Το επόμενο καλό με το Pilates είναι πως είναι από τα προγράμματα γυμναστικής, που δεν απαιτεί πολύ χρόνο. Τα μαθήματα Pilates συνήθως διαρκούν 45 λεπτά έως μία ώρα, αλλά μπορείς να κάνεις λιγότερες ασκήσεις σε λιγότερο χρόνο. Με το Pilates θα καταφέρεις να ενδυναμώσεις τον κορμό, την πλάτη, να ευθυγραμμίσεις και να αποκτήσεις ευελιξία και φυσικά ευεξία.

Οι βασικές αρχές του Pilates:

Αναπνοή: Με τις κατάλληλες εισπνοές και εκπνοές αποβάλλεται ο μολυσμένος αέρας, οξυγονώνεται το αίμα και ελέγχουμε καλύτερα τις κινήσεις μας, τόσο στις ασκήσεις όσο και στην καθημερινή μας ζωή.

Κέντρο: Όλη η ενέργεια για τις ασκήσεις Pilates πηγάζει από τους μυς που περιβάλλουν την κοιλιά μας και απλώνεται προς τα άκρα. Η φυσική ενέργεια που παράγεται στο κέντρο μας συντονίζει τις κινήσεις και στηρίζει τη ζωή μας.

Αυτοσυγκέντρωση: Για να γυμνάσουμε το σώμα μας χρειαζόμαστε τη συμμετοχή του μυαλού. Εστιάζοντας τη σκέψη μας στην περιοχή του σώματος που εκτελείται η άσκηση, μπορούμε να αντιληφθούμε πως οι μύες ανταποκρίνονται στις εντολές που παίρνουν από τον εγκέφαλο.

Έλεγχος: Με τον κατάλληλο έλεγχο και προσοχή, οι ασκήσεις γίνονται σωστά και δεν κινδυνεύουμε να τραυματιστούμε. Όχι μηχανικές και απρόσεκτες κινήσεις.

Ακρίβεια: Συγκέντρωση στην ακριβή και άψογη εκτέλεση της άσκησης και όχι στον αριθμό των επαναλήψεων, διαφορετικά χάνουμε την ουσιαστική αξία της άσκησης.

Ρευστότητα: Το Pilates επικεντρώνεται στην αρμονία των κινήσεων και τη συνέχεια των ασκήσεων. Δεν υπάρχουν μεμονωμένες, γρήγορες και απότομες κινήσεις, παρά μόνο κινήσεις με ροή που σέβονται το σώμα μας.

Το Pilates αποτελεί μια θαυματουργή μέθοδο άσκησης, που δεν επιβαρύνει τους μύες με πολλά βάρη, βλέπεις γρήγορα αποτέλεσμα στο σώμα σου και σου χαρίζει καλή διάθεση και υγεία.

Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα, λένε οι instuctors του pilates.



Σχετικά Άρθρα

Διατροφικά λάθη που οδηγούν σε θανάτους

Tο ένα πέμπτο των θανάτων ανά τον κόσμο συνδέεται με την κακή διατροφή. Διαβάστε περισσότερα medicalland.gr 60 SHARES Share on

Να γιατί δεν πρέπει να βάζετε το laptop στα πόδια.

Εκατομμύρια άνθρωποι κάθε μέρα κοιτούν για ώρες την οθόνη του laptop τους είτε λόγω εργασίας, είτε λόγω social media και

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Σε 6 λεπτά θεραπεύεται ο καταρράκτης!

 Ολοκληρώθηκε σήμερα το 20 Χειμερινό Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καταρράκτη και Διαθλαστικής Χειρουργικής στο Συνεδριακό Μέγαρο Αθηνών. 60 SHARES Share

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial