Scandi Sense Diet: Η δίαιτα της…χούφτας που σαρώνει σε Δανία και Βρετανία!

Scandi Sense Diet: Η δίαιτα της…χούφτας που σαρώνει σε Δανία και Βρετανία!

Χάσε βάρος και κράτησε το για πάντα! Αυτό ισχυρίζεται ότι μπορεί να σου προσφέρει η Scandi Sense Diet, ο τρόπος για να φας ότι θέλεις, αλλά να μειώσεις ταυτόχρονα τις θερμίδες που προσλαμβάνεις. Η δίαιτα βασίζεται στην αρχή των τεσσάρων χουφτών σε κάθε γεύμα, από τις κατηγορίες των τροφών που χρειάζεται ένας άνθρωπος.

Με τον τρόπο αυτό –και ανάλογα με το μέγεθος του χεριού του κάθε ανθρώπου, που σχετίζεται με το βάρος και το ύψος του- οι γυναίκες δεν ξεπερνούν τις 1.500 και οι άντρες τις 2.000 θερμίδες ημερησίως!

Η διατροφολόγος και δημιουργός της Scandi Sense Diet, Σούζι Γουένγκελ αποκάλυψε πως με τη συγκεκριμένη διατροφή έχασε 38 κιλά σε 10 μήνες! Η Σούζι Γουένγκελ είναι 39 ετών, μητέρα 5 παιδιών, διατροφολόγος και Διευθύνων Σύμβουλος σε εταιρία βιοτεχνολογίας.


Η μέθοδός της είναι διαδεδομένη σε όλη τη Δανία, και έγραψε το βιβλίο της αφού με αυτή είδαν αποτελέσματα περισσότερα από 50 άτομα. Το βιβλίο είχε τεράστια επιτυχία και στη Βρετανία, ενώ πλέον έχει μεταφραστεί σε 8 γλώσσες.

Οι 4 χούφτες
Το σχέδιό της είναι απλό και βασισμένο στο φαγητό που μπορεί να μετρήσει κάποιος με τη χούφτα του: «Θα χρησιμοποιήσετε τις παλάμες των χεριών σας για να μετρήσετε την ποσότητα φαγητού που πρέπει να φάτε σε κάθε γεύμα . Μπορείτε να φάτε έως και τέσσερις χούφτες τροφής για κάθε γεύμα».

Αναλυτικά:

Κάθε γεύμα αποτελείται από 4 χούφτες τροφίμων

Πρώτη χούφτα: Λαχανικά

Αυτή η χούφτα έχει όλο τον υδατάνθρακα που χρειαζόμαστε.

Δεύτερη χούφτα: Πρωτεΐνη

Μπορείτε να φάτε ότι θέλετε ανάμεσα σε κρέας, κοτόπουλο, αβγά, οστρακοειδή, τυρί χαμηλών λιπαρών και όσπρια.

Η συγκεκριμένη χούφτα πρέπει να περιλαμβάνεται σε τουλάχιστον δύο με τρία γεύματα σας καθημερινά.

Οι επεξεργασμένες πρωτεΐνες όπως το ζαμπόν, το σαλάμι και το μπέικον πρέπει να είναι περιορισμένες.

Αν ασκείστε πολύ, τότε είναι πολύ καλή ιδέα να περιλαμβάνεται την πρωτεΐνη και στα τρία γεύματα σας την ημέρα.

Τρίτη χούφτα: Σαλάτες

Τέταρτη χούφτα: Υδατάνθρακες

Σε αυτή την κατηγορία μπορεί κάποιος να φάει ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες, φρούτα και μούρα.

Σημαντικό: Αν θέλετε να την αντικαταστήσετε, μπορείτε να φάτε ακόμη μία χούφτα με λαχανικά ή μισή χούφτα με πρωτεΐνη.

Λίπος

Μπορείτε να καταναλώνετε 1-3 κουταλιές σούπας με λίπος σε κάθε γεύμα. Αυτό περιλαμβάνει προϊόντα όπως το ελαιόλαδο, τα καρύδια, τη μαγιονέζα, τη σάλτσα από ταρτάρ, το αβοκάντο, το πέστο, καθώς και το βούτυρο, την κρέμα γάλακτος, το λιπαρό τυρί και τη μαύρη σοκολάτα.

Όσον αφορά βέβαια το βούτυρο, το λάδι και τη μαγιονέζα, τότε η δίαιτα συστήνει να καταναλώνετε ένα κουταλάκι από αυτά (ενώ στα υπόλοιπα τρία).

Γαλακτοκομικά

Μπορείτε να φάτε ή να πιείτε έως και 300 ml γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα, επιπρόσθετα με αυτά που έχουμε πει παραπάνω.

Ωστόσο αυτά τα 300 ml πρέπει να έχουν περιεκτικότητα σε λιπαρές ουσίες 3,5% ή περιεκτικότητα μέχρι 5γρ. σάκχαρα ανά 100 γραμμάρια προϊόντος.

Αναψυκτικά, αλκοόλ

Αρχικά πρέπει να πίνετε 1-1½ λίτρα νερό την ημέρα. Επίσης δεν υπάρχει περιορισμός στον μαύρο καφέ, το μαύρο τσάι και τα light αναψυκτικά.

Όσον αφορά το αλκοόλ, προτιμήστε ένα ποτήρι κρασί ή μία μπύρα, αλλά ορίστε εσείς μία σταθερή ημέρα που θα πίνετε αλκοόλ.

Λιχουδιές

Παρόλο που ουσιαστικά δεν απαγορεύεται τίποτα σε αυτή την δίαιτα υπάρχουν μερικά τρόφιμα που πρέπει να απολαύσετε σε περιορισμένες ποσότητες. Αυτά είναι τα γλυκά όπως το κέικ και τα παγωτά, καθώς και τα πατατάκια και τα κοκτέιλ.



Σχετικά Άρθρα

ΟΙ 10 ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ: Ακόμα και θάνατο μπορεί να προκαλέσουν! (ΦΩΤΟ)

Yπάρχουν κάποιες τροφές, που για τις τοπικές κοινωνίες αποτελούν τις καλύτερές τους λιχουδιές, οι οποίες, όμως, έχουν συνδεθεί ακόμη και

Αυτό είναι το φυσικό ρόφημα που θα σε ανακουφίσει από τη γρίπη

Με 4 απλά και φυσικά βότανα που όλες έχετε στα ντουλάπια σας 60 SHARES Share on Facebook Tweet Follow us

Έρευνα: Μεγάλα τα οφέλη της άσκησης για τους ανθρώπους με καρδιαγγειακά προβλήματα!

Περισσότερο από τους υγιείς φαίνεται πως ωφελούνται οι άνθρωποι με προϋπάρχοντα καρδιαγγειακά προβλήματα, όταν ασκούνται σωματικά και γενικότερα ακολουθούν ένα

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial