Τα αλκοολούχα ποτά για το εορταστικό τραπέζι με τις λιγότερες θερμίδες

Τα αλκοολούχα ποτά για το εορταστικό τραπέζι με τις λιγότερες θερμίδες

Στα γιορτινά τραπέζια ξεφεύγουμε από τα όριά μας και οι θερμίδες των γιορτών είναι πολλές.

Το απεριτίφ είναι σχεδόν απαραίτητο σε ένα γιορτινό τραπέζι χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να το παρακάνουμε με το αλκοόλ.

Η αύξηση κατανάλωσης αλκοόλ αυξάνει κατά πολύ την ημερήσια θερμιδική μας πρόσληψη και αναπόφευκτα μπορεί να εκτροχιάσουμε το πρόγραμμα διατροφής μας. Το αλκοόλ μπορεί επίσης να επηρεάσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να μας κάνει πιο ευάλωτους σε ιώσεις.

Η λύση δεν είναι να καταλήξουμε να πίνουμε μόνο σόδα με λεμόνι αλλά να διαλέξουμε σωστά και να μην υπερβάλουμε στον αριθμό των αλκοολούχων μερίδων που θα καταναλώσουμε.

Δείτε μερικές επιλογές με λίγες θερμίδες για το εορταστικό μενού.

Κόκκινο κρασί: Αποτελεί για πολλούς την καλύτερη επιλογή για να συνδυάσουν τα πιάτα τους χειμερινούς μήνες και πόσο μάλλον τη περίοδο των Χριστουγέννων.

Το κόκκινο κρασί έχει την ίδια θερμιδική αξία με το λευκό κρασί, (στα 100ml περιέχει περιέχει 90 Kcal), όμως υπερέχει σε αντιοξειδωτικά συστατικά χάρη στη περιεκτικότητα του σε ρεσβεραστρόλη και σε μαγγάνιο.

Επίσης περιέχει προανθοκυανίδες, κουμαρικό οξύ και πολυφαινόλη, ουσίες που προσφέρουν θετική επίδραση στην υγεία όσον αφορά τα καρδιαγγειακά συμβάματα.

Σαγκριά: Η σαγκριά αποτελεί συνήθως επιλογή για τις γυναίκες κυρίως για τη γλυκύτητα του ποτού. Προσφέρει τις ίδιες ευεργετικές ιδιότητες με αυτές του κόκκινου κρασιού που αναφέραμε πιο πάνω. Προσθέτοντας όμως διάφορα φρούτα (μήλο, ροδάκινο, πορτοκάλι), και μπαχαρικά (ξύλο κανέλας, μοσχοκάρυδο, γαρίφαλο) αυξάνεται η αντιοξειδωτική περιεκτικότητα που προσφέρεται στον οργανισμό. Η θερμιδική του αξία στα 120ml είναι 115Kcal.

Λικέρ Ρόδι: Είναι το τέλειο γιορτινό απεριτίφ αφού το ρόδι συνδέεται με τη καλοτυχία σπάζοντάς το την Πρωτοχρονιά. Το ρόδι έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα αντιοξειδωτικών από το κόκκινο κρασί! Περιέχει φλαβονοειδή, ανθοκυανίνες, τανίνες και φαινολικές ενώσεις που προσδίδουν μια προστατευτική δράση σε διάφορες παθήσεις όπως τα καρδιαγγειακά, το σακχαρώδη διαβήτη, την αρτηριακή πίεση και την οστεοαρθρίτιδα.



Σχετικά Άρθρα

“Πετάει” το μάτι σας; Δείτε τι μπορεί να είναι…

Το “πετάρισμα” του ματιού (συσπάσεις) είναι μια κατάσταση που επηρεάζει τους μυς των ματιών και των δύο οφθαλμών. Πρόκειται για

Δείτε τι θα συμβεί αν «κόψετε μαχαίρι» τα αναψυκτικά!

Τα αναψυκτικά για πολλούς ανθρώπου είναι ένα είδος εξάρτησης, όπως το κάπνισμα και το αλκοόλ. Αισθάνονται πολύ ωραία, όταν πίνουν

Πόσο αλάτι κάνει να καταναλώνουμε ημερησίως;

Το αλάτι «νοστιμίζει» τη ζωή των ανθρώπων από την αρχαιότητα, ως συστατικό του φαγητού, αλλά όσον αφορά το «ευ ζην»

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial