Τι είναι τελικά καλύτερο, το γρήγορο περπάτημα ή το τρέξιμο;

Τι είναι τελικά καλύτερο, το γρήγορο περπάτημα ή το τρέξιμο;

Αν αντιμετωπίζεις κι εσύ το «αιώνιο» fitness δίλημμα περπάτημα ή τρέξιμο σου έχουμε την απάντηση.

Τόσο το γρήγορο περπάτημα, όσο και το τρέξιμο, παρέχουν οφέλη για την υγεία, όμως το πρώτο, σύμφωνα με έρευνες μειώνει τον κίνδυνο για την καρδιά ακόμα περισσότερο σε σχέση με το δεύτερο.

Το τρέξιμο κάνει καλό στην καρδιά αφού αυξάνει την αντοχή και σε κρατάει σε φόρμα, αλλά η αλήθεια είναι πως τα αποτελέσματα αυτά έρχονται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο και με το γρήγορο βάδισμα, σε περισσότερο χρόνο βέβαια.

Ταυτόχρονα, ισχύει πως το δυναμικό βάδισμα είναι ασφαλέστερος τρόπος αερόβιας άσκησης σε σχέση με το τρέξιμο, καθώς δεν τραυματίζει με ευκολία και είναι φυσικά πιο ευχάριστο από το να τρέχεις.

Και το πιο βασικό; Mετά δεν πεινάς.

Το τζόκινγκ ανοίγει αισθητά την όρεξη γιατί καίει μεγάλα αποθέματα ενέργειας και συνεπώς ό,τι έχεις κάψει ενδεχομένως να το πάρεις με μία επιδρομή στο ψυγείο, άντε πάλι έξτρα θερμίδες και φτου κι απ’ την αρχή.

Αντίθετα, οι συνθήκες του βαδίσματος είναι πιο ψύχραιμες.

Ένα ακόμα επιστημονικά αποδεδειγμένο όφελος είναι πως το γρήγορο περπάτημα καθυστερεί την εμφάνιση της οστεοπόρωσης και συμβάλλει στην καταπολέμηση της κόπωσης και του άγχους, αφού δεν σε εξαντλεί και μειώνει πίεση, χοληστερόλη αλλά και την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη.



Σχετικά Άρθρα

Έχεις μνήμη χρυσόψαρου; 8 τροφές που θα την ενισχύσουν

Αυτές είναι οι τροφές που ενισχύουν τη μνήμη…Καιρός να ξεχάσετε το στρες, την κουραστική καθημερινότητα και τον όγκο πληροφοριών και

Απαραίτητο συστατικό για τις γυναίκες ο ύπνος!

Δες τι έδειξε έρευνα για το γυναικείο φύλο-Σε τι βοηθάει ο καλός ύυπνος; 60 SHARES Share on Facebook Tweet Follow

Ενυδάτωσε το σώμα σου με αυτές τις τροφές

Όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά και τον χειμώνα διαδικασίες που σας ιδρώνουν, αλλά και το κρύο σας κάνουν να ιδρώνετε

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial