Τηλεθέαση: GNTM, Άγριες Μέλισσες, Έρωτας Μετά ή Λόγω Τιμής;

Τηλεθέαση: GNTM, Άγριες Μέλισσες, Έρωτας Μετά ή Λόγω Τιμής;

Δύσκολη μάχη το βράδυ της Δευτέρας με τις σειρές “Άγριες μέλισσες”, “Έρωτας μετά” και “Λόγω τιμής” να αναμετρώνται με το “GNTM”.

Σκληρές μάχες στη χθεσινή prime time για την πρωτιά. Κάποιοι νίκησαν, κάποιοι άντεξαν και κάποιοι καταποντίστηκαν.

Το “GNTM” και οι «Άγριες Μέλισσες» φαίνεται πως μονοπωλούν πλέον το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.

Στην πρώτη θέση τερμάτισε καθαρά το “GNTM” που έπαιζε από τις 21:00 μέχρι τις 0:00.

Ακολούθησαν οι “Άγριες Μέλισσες” με ώρα προβολής 22:45-23:45.

Τρίτη θέση για τη σειρά “Έρωτας μετά” η οποία ολοκληρώθηκε στις 23:15.

Στην τελευταία θέση, το “Λόγω Τιμής” που έπαιξε 23:00-0:00.

Έτσι, σύμφωνα με τις πρώτες πρωινές εκτιμήσεις της Nielsen το “GNTM”  σημείωσε τηλεθέαση 28,9% στο νεανικό κοινό, χωρίς να απειληθεί καθόλου από τις σειρές σε ALPHA, ANT1 και ΣΚΑΙ καθ’ όλη τη διάρκεια προβολής του. Το ριάλιτι μόδας άγγιξε σε τέταρτο τηλεθέαση 31,3%, λίγο πριν το φινάλε και την ανακοίνωση των κοριτσιών που μπαίνουν στο σπίτι.

Απέναντι, το δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Άγριες Μέλισσες», που έκανε αίσθηση στην πρεμιέρα της Κυριακής, συγκράτησε το κοινό του από τις 22.45 και έπειτα και έτσι έγραψε τηλεθέαση 21,8%. Η υπερπαραγωγή του ΑΝΤ1 δεν κατάφερε σε κανένα τέταρτο να απειλήσει το GNTM, όσο τα δύο προγράμματα προβάλλονταν παράλληλα.

Την ίδια ώρα, το δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Λόγω Τιμής» στον ΣΚΑΙ εμφάνιζε κάμψη, τουλάχιστον στα κοινά 18-54. Η σειρά σημείωσε τηλεθέαση 11,1% μεταξύ 23.00 και 00.00 που προβλήθηκε.

Χαμηλές σχετικά πτήσεις και για τη σειρά του ALPHA, «Έρωτας Μετά», η οποία έχει δείξει πως αναπνέει τις ημέρες που δεν έχει να ανταγωνιστεί το GNTM. Το σίριαλ σημείωσε τηλεθέαση 13,1%.



Σχετικά Άρθρα

Προσοχή! Νέος πιο επικίνδυνος ιός στο Facebook, έσκασε… μύτη!

Ακόμα ένας σοβαρός ιός απειλεί τους υπολογιστές και τα κινητά σας και μάλιστα ύπουλος, αφού οι κατασκευαστές του, αυτήν τη

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial