Το #1 προϊόν της Kiehl’s σε πωλήσεις παγκοσμίως, επανέρχεται με νέα σύνθεση!

Το #1 προϊόν της Kiehl’s σε πωλήσεις παγκοσμίως, επανέρχεται με νέα σύνθεση!

Μόνο προς το καλύτερο μπορεί να αλλάξει ένα τόσο επιτυχημένο προϊόν!

Το #1 προϊόν της Kiehl’s σε πωλήσεις παγκοσμίως, η Ultra Facial Cream, έγινε αμέσως αντικείμενο λατρείας από το λανσάρισμα της το 2006. Εμπνευσμένη από την περιπετειώδη κληρονομιά της Kiehl’s, από την πρώτη ανάβαση στις βουνοκορφές της Γροιλανδίας και την αναρρίχηση στο Έβερεστ μέχρι τις προσωπικές περιπέτειες των αφοσιωμένων πελατών της Kiehl’s σε όλον τον κόσμο, αυτή η κρέμα εντατικής ενυδάτωσης προσφέρει την απαραίτητη αναζωογόνηση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, απορροφώντας υγρασία από την ατμόσφαιρα και εξασφαλίζοντας στην επιδερμίδα διαρκή αίσθηση άνεσης και ισορροπημένη ενυδάτωση.

Η Ultra Facial Cream αποτελεί πλέον θρύλο για την ικανότητά της να παρέχει 24 ώρες ενυδάτωσης, με μια χαρακτηριστική, ανάλαφρη και μη λιπαρή υφή που την καθιστά ιδανική για καθημερινή χρήση.

Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι έχει αποσπάσει πάνω από 70 διεθνή βραβεία ομορφιάς, έχει συγκεντρώσει πάνω από 200.000 online αξιολογήσεις από πελάτες της Kiehl’s, και ότι κάθε λεπτό που περνάει, πωλούνται 10 βαζάκια από την αγαπημένη Ultra Facial Cream στον κόσμο! Σήμερα, η Kiehl’s ανακοινώνει υπερήφανα το λανσάρισμα της ανανεωμένης Ultra Facial Cream ,τώρα με ακόμα πιο ενυδατική σύνθεση, η οποία δεν περιέχει parabens, καρβαμίδια και T.E.A.

Οι χημικοί της Kiehl’s αξιοποίησαν την ευκαιρία για να βελτιώσουν τις επιδόσεις ενυδάτωσης στη νέα σύνθεση. Έτσι, μετά από μία μόνο εφαρμογή, η επιδερμίδα είναι 2,3x πιο ενυδατωμένη, ακόμα και στις πιο ξηρές περιοχές. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό: Eπιδερμίδα πιο απαλή, πιο λεία & με ορατά πιο υγιή όψη. Η νέα σύνθεση δοκιμάστηκε σε άτομα διαφόρων εθνικοτήτων και τύπων ευαίσθητου δέρματος, και αποδείχθηκε κλινικά ότι ενυδατώνει κάθε τύπο επιδερμίδας, ακόμα και τον ευαίσθητο.

«Η αλλαγή ενός προϊόντος που έχει ήδη αγαπηθεί τόσο πολύ από τους πελάτες της Kiehl’s σε όλον τον κόσμο είναι ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που έχουμε να κάνουμε στο Τμήμα Καινοτομίας Προϊόντων», μας λέει η Roberta Weiss, Επικεφαλής του Τμήματος Καινοτομίας Προϊόντων της Kiehl’s.



Σχετικά Άρθρα

Κάνε και εσύ τη φοβερή αυτή κοτσίδα για να ξεχωρίσεις

Κάνε και εσύ τη φοβερή αυτή κοτσίδα για να ξεχωρίσεις. Η νέα   τάση   για   τις   κοτσίδες   το 2016   είναι   τέλεια  

Η make up collection της Kylie Jenner για τον Άγιο Βαλεντίνο! (photos)

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει και η Kylie Jenner αποφάσισε να δημιουργήσει τη Valentine Collection, υιοθετώντας, μάλιστα, ένα καινούριο

ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ! Διαγνώστηκε με καρκίνο!

Πολύ δύσκολες στιγμές για πασίγνωστο τραγουδιστή.

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial